2009. augusztus 9., vasárnap

Kínai negyed

Ezt a filmet akkor láttam, amikor első gyermekemmel terhes voltam. Mit mondjak, nem éppen kismamáknak való film, de mert még a Kakukkfészek kapcsán Jack Nicholsonnak nagy rajongója voltam, és persze vagyok még most is, hát ezt is muszáj volt megnéznem. Szerencsére nem csalódtam a filmben!


Kínai negyed

(Chinatown)

amerikai krimi, 131 perc, 1974

16 éven aluliak számára nem ajánlott

szereplő(k):

Jack Nicholson (J.J. Gittes)

Faye Dunaway (Evelyn Cross Mulwray)

John Huston (Noah Cross)

Perry Lopez (Lou Escobar)

John Hillerman (Russ Yelburton)

Darrell Zwerling (Hollis Mulwray)

Diane Ladd (Ida)

Roy Jenson (Claude Mulvihill)

Joe Mantell (Lawrence Walsh)

J.J. Gittes magánnyomozó házasságtörésekre szakosodott Los Angelesben, a harmincas évek második felében. Új megbízója Evelyn Mulwray. A nő szerint a férje, a helyi vízmű főmérnöke megcsalja őt. Gittes elvállalja a munkát, és sikerül bizonyítékot szereznie. Ám amikor kitör a botrány, feltűnik az igazi Evelyn Mulwray. Magyarázatot követel a történtekre. Gittes keserűen veszi tudomásul, hogy csúnyán felültették. Nyomozni kezd az ügyben, és a családi perpatvar mögött az épülő duzzasztógáttal kapcsolatos korrupció és telekspekuláció nyomára bukkan.

Rapishare mappa (10 fájl):

http://rapidshare.com/users/7XP9OI



Nincsenek megjegyzések: